Nemzetközi terjeszkedés

A marketing ma szerves része az üzleti világnak, mely nélkül elképzelhetetlen egy versenyképes vállalat működtetése. A marketing egyik alapvető eleme a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartás, melynek leggyakoribb színterét a kiállítások és vásárok jelentik.

Annak érdekében, hogy lépést lehessen tartani a gazdaságunkat jellemző óriási mértékű változásokkal, elengedhetetlen a folyamatos innováció, a megújulás képessége, melyekre kiváló megoldásokat jelenthetnek a szakmai kiállítások, árubemutatók, illetve vásárok.

Ezen piaci forma nem csak az adott szakma újításainak bemutatására – és megismerésére, hanem a kapcsolatépítésre is kiválóan alkalmas. Nemcsak potenciális vevőkkel, hanem tapasztalatunk szerint rengeteg olyan, proaktív beszállítóval is kapcsolatba kerülünk, akik ténylegesen tesznek azért, hogy jó partnerként tekintsünk rájuk.

Ki kell azonban emelni a közvetlen kapcsolatot, amit a vevőkkel építhetünk ki. Nemcsak potenciális vevőkkel, hanem tényleges vevőkkel, alapelvünk, hogy amelyik vevő megteszi azt a lépést, hogy odalép a standunkhoz – mindegy, hogy a stand minősége, előzetes hírünk vagy szimplán az alapos felmérés miatt -, azzal a vevővel üzletet kell kötnünk. Ebben segít tanácsadásunk, amelyet minden egyes rendezvényszervezési szolgáltatásunk elengedhetetlen “kelléke”, azt mondhatjuk, hogy az igazi hozzáadott értéket a szakértői tanácsadás jelent.

Mindezen ismeretek tükrében azon szolgáltatásainkkal, melyek belföldi és külföldi kiállításokon, vásárokon való részvétel során felmerülhetnek, megalapozzuk cégük jövőjét, egy, a hazainál jelentősen nagyobb piacon. 2015. február óta foglalkozunk célzottan a külföldi terjeszkedéssel, azon egyszerű oknál fogva, hogy cégünk is végigvitt egy ezirányú projektet és tapasztalt, talán sikeresként is aposztrofálható tanácsadóként akkor döbbentünk rá arra, hogy mekkora piacbővülést jelent egy ilyen projekt, szinte megváltoztatta gondolkodásunkat. Ezt a tapasztalatot szeretnénk átadni, most már saját szolgáltatásként nyújtva, illetve több, egyéb területről származó tapasztalatunkat és kapcsolatunkat kihasználva szeretnénk tényleges, gyorsan realizálódó közvetlen eredményt elérni partnereink számára. Kiemeljük, hogy a legalább egy idegen nyelvet napi, tárgyalási szinten használó kollégáink száma 6 fő, továbbá 38 KER C1 vagy C2 szinten beszélő partnerrel van rendszeres együttműködésünk.

A kiállításon való sikeres részvétel érdekében, igyekszünk partnereink válláról a lehető legtöbb terhet levenni a tervezés és a lebonyolítás során felmerülő teendők ügyintézésének átvállalásával, komplex szolgáltatásunk keretében vállaljuk, hogy minden, kapcsolódó szolgáltatást elvégzünk.

Szolgáltatásaink:

– Kiállítás felkutatása és értékelése: Ez az első és legfontosabb lépés, minden esetben állami segítséget veszünk igénybe

– Kiállítási költségek átvállalása: komplex szolgáltatás keretében átvállaljuk a kiállítás költségeit, természetesen ajánlatunkhoz csatoljuk az eredeti, a kiállításszervező által készített ajánlatot, számlánkhoz pedig a bejövő számlát, igazolva, hogy árrést nem építünk a szolgáltatás jelen elemébe.

– Kiállítási megjelenési koncepció kidolgozása: Tervezés és tervezés, de törekedjünk az egyszerűségre, a kiállításon nemcsak egy impulzus kell a vevőnek, meg kell győznünk, hogy Te velünk vagy

– Árubemutató szervezése: Gyakran hasznosabb, mint egy kiállítás, hiszen a térség vállalkozóit összehívjuk egy olyan eseményre, ahol kizárólag az Ön cégének termékeit mutatjuk be, költsége pedig töredéke a kiállításénak – vállaljuk azon országokban, amelyekben élő kapcsolattal rendelkezünk – az országok listája alább felsorolva

– Tanácsadás a kiállításhoz kapcsolódóan: A minél szélesebb körű ismertség érdekében, a pozicionálási stratégia kidolgozása, a kiállítás napján másnak kell lennünk, mint a konkurencia, azonban az év többi napján észlelhető értékeink kihangsúlyozásával

– Marketinganyagok tervezése és készítése: A kiállítási marketing nem csak egy szórólapról szól, a függő reklámoktól kezdve a kiállítási képernyőkön közvetített reklámokon át a szakszerű tájékoztatókig minden benne van

– Filmkészítés: Az egyik legfontosabb elem a nemzetközi terjeszkedés során, minden elérhető csatornánk közvetítenünk kell a saját filmünket, az önkifejezés alapvető eszköze egy cég részéről, profi kamerával, profi vágással profi filmeket adunk

– Online marketing: a külföldi piac egyik legegyszerűbb elérési formája, a két nagy szolgáltató szinte hihetetlenül pontos célzást tesz lehetővé, az előtt jelenik meg a hirdetésünk, aki ezt tényleg igényli, kizárólag tanúsított tanácsadókkal dolgozunk

– Szaksajtóban való megjelenés: A viszonteladói piacot kereső cégek (üzemek) számára a legjobb bemutatkozás, azonban kizárólag helyi képviselő megbízása mellett érhetünk el vele maximális hatást – a szponzorált cikksorozat mellett a helyi partner betanítását is el kell végezni

– Standépítés, design-kialakítás: Eljutottunk arra a szintre, hogy mindent magunk építünk, itt nemcsak fényképen, hanem hazánkban is be tudjuk mutatni a tervezett és kivitelezett standokat, LED+a cég színéhez alkalmazkodó elemek, ez a titok egyszerűsítve, azonban általában a nagyobb kiállításokon kizárólag helyi cégek végezhetik a munkát, természetesen vállaljuk alvállalkozók megbízását is

– Pénzügyi megvalósíthatósági elemzések készítése: Akkreditált tanácsadóként több tucat referenciával büszkélkedünk, de a tanácsadás csak akkor ér valamit, ha belőle árbevétel érhető el, tanácsadóink eddigi munkái – a kutatási munkáinkkal együtt – igazoltan 1,6 milliárd Ft-ot meghaladó árbevételt eredményeztek, kérje referenciáink bemutatását

– Projektmenedzsment: A teljes projekt menedzsmentje, évente 400-600 projekt sikeréhez járul hozzá szakértő csapatunk

– Tolmácsolás/fordítás: 12 nyelven vállaljuk a tolmácsolást, piacelemzést 6 nyelven, tanulmányírást 4 nyelven

A fenti témákban közel 90 céges referenciával rendelkezünk, amelyek közül minden hónapban egyet kiemelünk. Ehavi kiemelt partnerünk a Nivo-Vas Kft., Európa egyik vezető uszodafedés gyártó vállalata, kiemelkedő sikereit nagy részben az exportpiacok sikeres elérésének és a precízen felmért igényeknek köszönhet.

Az elmúlt évek során rengeteg rendezvény szervezését és lebonyolítását tudhatjuk magunk mögött, komoly szakmai kapcsolatokkal, számos hazai referenciával rendelkezünk, de mindegy projekt egyedi – vegye fel velünk a kapcsolatot bármely elérhetőségünkön és szakértő kollégáink meggyőzik arról, hogy tényleges értéket közvetítünk.

Élő kapcsolataink, referenciáink a következő országokban találhatók, azonban üzletpolitikánk szerint konkrét referenciákat  – referenciaigazolással együtt – csak konkrét megkeresésekre adunk, vagyis forduljon hozzánk bizalommal!

Németország

Franciaország

Azerbajdzsán

Sri Lanka

Szlovénia

Szlovákia

Románia

Horvátország

Kína

Törökország

A fenti tevékenységek egy részéhez a GINOP-1.3.1-15 jelű pályázat 50%-os támogatást nyújt, azonban javasoljuk azt, hogy első körben pályázati forrás nélkül vizsgálja meg a projekt tervezhetőségét.

One thought on “Nemzetközi terjeszkedés

  1. Pingback: FiverrEarn

Comments are closed.