Vállalati Tanácsadás

Örömmel tájékoztatjuk arról Kedves Partnereinket, hogy cégünk 4 területen elnyerte az akkreditált tanácsadói címet, ezzel lehetőségünk nyílt akár 50%-os támogatással tanácsadást nyújtani KKV partnereinknek. Nagy megtiszteltetés, egy erős mérföldkő cégünk életében az akkreditáció, lehetőségünk nyílott olyan szolgáltatásokat támogatással nyújtani partnereinknek, amellyel hatalmas fejlődéseket érhetnek el a KKV-k. Cégünk a következő területeken nyerte el az akkreditációt:

Marketing
Szervezetfejlesztés
Termékfejlesztés
Vállalati stratégia

Eddigi referenciáink, tapasztalataink alapján a következő tanácsadási, fejlesztési szolgáltatásokat ajánljuk partnereinknek. Ezen szolgáltatások terén országos szinten is kiemelkedő szakemberekkel rendelkezünk, a nyújtott szolgáltatások színvonalában garantáljuk a tényleges elégedettséget:

1. Termékfejlesztés: Elég a legapróbb – és alacsony költségű – fejlesztésekre gondolni, hatalmas előnyöket érhet el vele termelő vállalkozásunk. Számtalan referenciával rendelkezünk komplett termékfejlesztések terén, akár már működő megoldások továbbfejlesztésében is együttműködhetünk, gyakran pályázati támogatás igénybevétele nélkül jelentősen jobb feltételeket érhet el egy cég, kihasználva azt, hogy ha nem várunk a pályázati kiírásokra, gyorsabban fejlesztünk, előbb lépünk a piacra.

2. Projektmenedzsment: Nyertes támogatott projektje menedzsmentjéhez is igényelhető támogatás, de vonatkozó támogatás nélkül is érdemes projektmenedzsment szolgáltatást igénybe venni, akár egy nem támogatott projekt esetében is. Közel ezer darab különböző pályázat sikeres menedzsmentjét érintő referenciával rendelkezünk, szakembereink rövid idő alatt, alacsony költségen elvégzik a szükséges feladatokat.

3. Szervezetfejlesztés: A szervezetfejlesztés erejében pár évvel ezelőtt cégünk vezetői sem hittek, azonban a megfelelő szakemberek segítségével ténylegesen számszerűsíthető eredményeket lehet felmutatni, pár hónapon belül. Ezen szolgáltatásunk esetében – szakembereink behatárolt kapacitása miatt – nem tudjuk garantálni azt, hogy korlátlan mennyiségben vállalunk feladatokat, ezért első lépésként – természetesen díjazás nélkül – felmérjük cégében a fejlesztési lehetőségeket, ezek alapján alakítjuk ki az esetleges együttműködést.

4. Piackutatás: Rendelkezünk telefonos és személyes piackutató kollégákkal, illetve szakértő kollégánk készíti el a felmérés kiértékelését, szoftverrel elemezzük a hívások eredményét, illetve bármely, a Megrendelő által kért adatot. A kutatás keretében a célpiacot és a kérdőív felépítését a Megrendelővel közösen határozzuk meg, míg az eredményeket részint tanulmány keretében adjuk át, részint PowerPoint előadás keretében mutatjuk be.

5. Marketingterv készítése: A marketingre nagyon sokan úgy tekintenek, mint egy mindenki által közismert tudományágra. Ezzel szemben a megfelelő marketingterv legfőbb ismérve az, hogy fél-egy év alatt a ráfordított költségek többszörösét hozza vissza, azzal együtt, hogy a cég ismertségét és elismertségét is jelentősen javítja. Gondolta volna, hogy van pár olyan értékesítési csatorna, amellyel garantálható az árbevétel akár ötszörös növekedése pár hónap alatt, itt nem is az értékesítés sikeressége, hanem a cég többi részének – például gyártás – felzárkóztatása a szűk keresztmetszet.

6. Üzleti terv készítése: Egy üzleti tervet készíttethet a cég akár egy hitelkérelemhez, egy pályázathoz, de a legjobban a jövő tervezéséhez javasoljuk, akár egy fős vállalkozásnál is. Az üzleti terv egy komplex szolgáltatás, ezért a projekt megkezdése előtt a Megrendelő pontos igényeit rendkívül körültekintően kell tisztáznunk, hasonlóan az elvárt eredményekhez.

7. Megvalósíthatósági tanulmányok: Általában pályázatok beadása előtt igénylik megvalósíthatósági tanulmányok elkészítését, ami tartalmazhat pénzügyi-, környezetvédelmi-, élelmiszer-biztonsági, szakmérnöki feladatokat. Szakembereink teljes- vagy résztanulmányok elkészítését vállalják, azonban a pontos feladatok itt is rögzítésre kerülnek a előzetesen.

8. Szellemi termék értékelése: Több, magasabb GDP-vel rendelkező országban egy rutinszerű feladat, azonban nálunk valahogy nem foglalkoznak vele a cégek, hogy ötleteiket levédjék és azok tényleges értékét meghatározzák. Cégünk tanácsadó ágazata (közgazdász, jogász, könyvelő és könyvvizsgáló részvételével), primer piacfelmérés alapján, objektív adatok alapján meghatározza egy-egy eljárás, termék, technológia piaci értékét