Vásárlási feltételek
**Általános Szerződési Feltételek**
**I. A Szolgáltató**
1.1. Weboldal: www.scgroup.hu (a továbbiakban: „honlap”)
1.2. A tanácsadó szolgáltató adatai:
- Cég név: Science Consulting Group Kft.
- Székhely: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 62. fsz. 2.
- Adószám: 22996668-1-43
- E-mail cím: info@scgroup.hu
Jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában Ügyfél az a természetes személy vagy forprofit vagy nonprofit szervezet, aki vagy amely a Weboldal valamely szolgáltatását – saját nevében igénybe veszi. Az Ügyfél a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kijelenti, hogy a Weboldal szolgáltatásainak igénybevétele tekintetében cselekvőképessége fennáll.
**II. Általános rendelkezések**
2.1. A jelen ÁSZF-ben szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó. Az alkalmazandó jogszabályok különös tekintettel:
– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)
– a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számviteli tv.)
– a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Reklám tv.)
– a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyasztóvédelmi tv.)
– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.
2.2. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Szolgáltató által üzemeltetett honlap használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a Szolgáltató honlapon tett minden ajánlatára, a teljesített szolgáltatásokra, termékekre, rendezvényekre, oktatásokra.
2.3. A szolgáltatás igénybe vevője (a továbbiakban: Megrendelő) minden olyan, 18 év feletti természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki számára a Szolgáltató által jelen szerződés keretében a szolgáltatást nyújt. Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen: Szerződő Felek vagy Felek.
2.4. A Megrendelő a honlapon aktuálisan a Szolgáltató által kínált szolgáltatás igénybe vételével (a honlap használata során a regisztrációval, illetve a megrendeléssel) tudomásul veszi és elfogadja a jelen általános szerződési feltételekben foglalt valamennyi feltételt.
2.5. A honlapon megvásárolt szolgáltatások, termékek és információk a vételár megfizetése fejében a Megrendelő rendelkezésére állnak, melyeket a Megrendelő kizárólag saját céljaira használhat fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése külön írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos, továbbá üzleti titok alapját képezik.
**III. A termékek/szolgáltatások igénybevétele, megrendelések, árak, díjfizetés, fizetési módok**
3.1. A szolgáltatás tárgyát képezi valamennyi a www.scgroup.hu honlapon aktuálisan található szolgáltatás, termék (a továbbiakban: termék). A honlapon elérhető szolgáltatások és termékek részint mesterséges intelligencia által nyújtott, részint a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások. A nyújtott szolgáltatások háttértudását kizárólag Szolgáltató dolgozza ki, internetes forrásokat kizárólag a pályázati felhívásokhoz kapcsolódó oldalakról használ fel Szolgáltató.
3.2. A megrendelhető szolgáltatások és termékek tekintetében a honlapon az adott termék nevére kattintva tekinthetők meg a részletes információk, valamint a jelentkezés/megrendelés felülete. A mesterséges intelligencia által nyújtott tanácsadás alapja a Szolgáltató által végzett betanítás, a MI felülete egy külön link alatt érhető el. A jelentkezési/megrendelési űrlap kitöltésével lehet megrendelni a kiválasztott terméket vagy szolgáltatást. A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén figyelemfelhívás jelenik meg, és a mulasztás pótlásával válik csak lehetővé a megrendelés. A kötelezően kitöltendő mezők között szerepel a jelen ÁSZF előzetes megismerésére vonatkozó megrendelői nyilatkozat is. A megrendelés elküldése csak a jelen ÁSZF-ben foglaltak megismerése után lehetséges.
3.3. A megrendelés feltétele a jelentkezési/megrendelési lap, vagy regisztrációs űrlap kitöltése valós adatok megadásával, valamint a termék teljes árának kifizetése a meghatározott fizetési határidőn belül. A termék megrendelését kizárólag elektronikus úton lehetséges leadni. A Szolgáltató egyéb módon, így különösen telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott megrendeléseket nem fogad el.
3.4. A termékek megrendelésekor Megrendelő az alábbi adatokat köteles a szolgáltatás teljesítéséhez rendelkezésre bocsátani:
- Személyes adatok: kapcsolattartó név (vezetéknév és keresztnév; e-mail cím; mobilszám), magánszemély esetén a pályázó vagy képviselője
- Számlázási adatok: cégnév; számlázási cím (utca, házszám, város, irányítószám); adószám
- Postázási adatok, amennyiben a postázási cím nem egyezik meg a számlázási címmel: utca, házszám, város, irányítószám.
3.5. A termékek árait, díjait a webes felületen elérhető fizetési módokon lehetséges kiegyenlíteni, és amennyiben van kiszállítási lehetőség, akkor azok közül is a megrendelés során lehet választani. Az elérhető fizetési és szállítási módok termékenként eltérőek lehetnek, és esetenként kezelési költséget is tartalmazhatnak. A fizetési és szállítási módok bármikori megváltoztatására a Szolgáltató fenntartja a jogot. A termékek aktuális díjairól, a feltételekről, a lényeges tudnivalókról a honlapon található tájékoztatás.
3.6. FIZETÉSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN
- online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!)
Online Bankkártyás fizetés esetén a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32.) szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő az OTP rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, az közvetlenül nálunk nem kerül tárolásra és ahhoz hozzáférése nincs Szolgáltatónak. Bankkártyás fizetés esetén, a szeminárium számlán
kon történő jóváírásától számított 3 napon belül állítjuk ki a számlát és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus).
Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek. Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.
A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.
Amennyiben Ön a vásárlásnál a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Megrendelés véglegesítése” gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára. Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdje meg.
Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy Ön mentesül az ajánlati kötöttség és szerződéses kötelezettségei alól. A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32., mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
3.7. A Szolgáltató megtesz mindent annak érdekében, hogy a honlapon a termékkel kapcsolatos adatok (így különösen a termék ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, kivéve az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, általában azok is MI segítségével genetált képek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a Korm. rendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
3.8. A Szolgáltató termékeivel kapcsolatos számlaadási kötelezettségét a Billingo által kiállított elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezte után a megadott e-mail címre küldi. Az így megküldött számla megfelel az Áfa törvényben és az egyéb jogszabályokban foglalt előírásoknak. Az elektronikus számla tárolásáról és megőrzéséről a Szolgáltató köteles gondoskodni a kibocsátástól számított 8 évig.
3.9. A Szolgáltató papír alapú számlát csak akkor bocsát ki, ha ezt az igényét a Megrendelő írásos formában előre jelzi.
**IV. A felek közötti jogviszony**
4.1. A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a honlap látogatójának a Szolgáltató bármely termékére való feliratkozása, jelentkezése vagy megrendelése után a Szolgáltató a megrendelést visszaigazolja (e-mail útján). A visszaigazolás tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat és fizetési adatokat. Az így létrejött szerződésre, mint távollévők között kötött szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozik.
4.2. A honlap és a termék téves értelmezéséből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Szolgáltató a tőle telhető legnagyobb gondossággal kezeli a honlapon szereplő információkat, azonban azokban változás, elírás mindezek ellenére előfordulhat. Az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
4.3. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató akár azonnal, akár a későbbiekben elutasíthatja a jelentkezését/megrendelését amennyiben az bármilyen versenyérdekbe ütközik.
4.4. Jelen ÁSZF mellett a Felek egy pályázatírási szerződést is megkötnek, amennyiben konkrét pályázatírási szolgáltatást is igénybe vesz a Megrendelő, a két megállapodás együtt értékelendő.
**V. Elállás, felmondás, felelősség**
5.1. Megrendelő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. Megrendelő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozata útján, illetőleg a Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Ha a szerződés szolgáltatás nyújtására irányul, úgy a Megrendelőt a teljesítés megkezdésétől számított 14 napon belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
5.2. A Megrendelő nem jogosult az elállási/ felmondási jog gyakorlására jelen esetben, mivel a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Megrendelő ezen beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás jogát. Ezért jelen szolgáltatás esetében Szolgáltató nyomatlékosan felhívja Megrendelő figyelmét, hogy a szolgáltatás megrendelésével elveszíti az elállási/felmondási jogát.
Amennyiben a MI nem megfelelő információkat szolgáltat rendszeresen, amit képernyőképekkel igazol Megrendelő, Szolgáltató önkéntesen vállalja, hogy visszafizeti az MI tanácsadás díját, vagy amennyiben havidíjas a szolgáltatás, az MI szolgáltatás havidíját.
– 5.3. A Szolgáltató köteles a Megrendelő elállását követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Elállás esetén a Megrendelőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék vételárát és a szállítási költséget csak akkor áll Szolgáltató módjában visszatéríteni, ha a Megrendelő a terméket visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte. A Szolgáltató elállás esetén a visszatérítendő összeget az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazva rendezi, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
5.4. A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Megrendelőt a Szolgáltatóval szemben az alábbi kellékszavatossági igények illetik meg: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Megrendelő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
5.5. A Szolgáltató kijelenti, hogy nem vállal felelősséget
– az MI tanácsadás esetegleges hibáiból, vagy a pályázatírásból fakadó közveten és közvetett károkért,
– olyan működési hibáért esetén, amely meggátolja a Megrendelőt, hogy a Szolgáltató honlapjára belépjen, csatlakozzon vagy a megrendelését leadja,
– a Megrendelő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatt felmerült esetleges károkért.
**VI. Jogi nyilatkozat**
6.1. A honlap tartalmát és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket és a megvásárolható vagy kapott írásos és szóbeli információkat, anyagokat szerzői jogok védik. Tilos a Szolgáltatótól származó információk, oktatási anyagok, cikkek, megjelenések, bármely anyagok árusítása, bármely formában történő megváltoztatása, továbbadása.
6.2. A honlap és annak tartalma a Szolgáltató szerzői és polgári jogi védelem alatt álló jogtulajdona. A honlap eredeti tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (pl. szöveg, kép, hang, videó, stb.) csak a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével használható fel. A másodközlésnek meg kell felelnie a mindenkor hatályos törvényi (így különösen, Ptk., Btk., a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv.) előírásoknak. A honlap bármely alkotóelemét, tartalmát akár egészben vagy részben történő – akár on-line, akár nyomtatott formában történő – reprodukálni és/vagy nyilvánosan közzétenni, továbbá egyéb módon felhasználni (így különösen: többszörözni, nyilvánosan vagy zárt adatbázisban felhasználni; adatokat megváltoztatni vagy eltérő célra felhasználni; stb.) kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehet. A Szolgáltató minden jogát fenntartja a honlap egésze vagy bármely részlete terjesztése és egyéb módon történő felhasználása tekintetében. Tilos a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül a honlap vagy akár annak egy részletének vagy bármely alkotóelemének (pl.: termék, szolgáltatás) üzleti vagy egyéb célú átvétele, többszörözése, nyilvánosságra hozatala, átdolgozása, terjesztése, másolása vagy egyéb módon történő felhasználása.
6.3. A Szolgáltató minden jogát fenntartja a honlapon található valamennyi termék (különösen az MI tanácsadás) megjelenítése, terjesztése, illetve az esetlegesen kapcsolódó valamennyi szolgáltatás, valamint az általa jogszerűen használt domain-nevek és/vagy másodlagos domainek vonatkozásában. Tilos a honlap használatával, a termékek és/vagy szolgáltatások igénybevételével a forráskódok bármilyen módon történő visszafejtése, visszafordítása, valamint a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a honlap vagy annak bármely része módosítható.
6.4. A weboldalon közzétett képek mesterséges intelligencia segítségével kerültek generálásra, illetve a freepik.com oldalról kerültek letöltésre.
6.5. A Szolgáltató a jelen fejezetben rögzített jogok megsértése esetén hatósági és bírósági eljárást kezdeményez.
**VII. Panaszkezelés és Jogorvoslat**
7.1. A Megrendelő a megrendelésével kapcsolatosan az alábbi elérhetőségeken kérhet tájékoztatást, illetve jelentheti be panaszát munkanapokon 10:00-16:00 között:
– info@scgroup.hu
- a www.scgroup.hu oldalon keresztüli található kaolcsati formula
Facebook oldalon található messenger
7.2. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Megrendelő békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Somogy megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (7400 Kaposvár, Anna utca 6. A Felek a Békéltető Testület igénybevétele hiányában jogosultak a polgári perrendtartás vonatkozó rendelkezései szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság előtt jogaikat, követeléseiket és a vitás kérdéseket érvényesíteni.
**VIII. Egyéb rendelkezések**
8.1. A cookie, hírlevél és DM, továbbá az adatkezelés és feldolgozás vonatkozásában az Adatkezelési Tájékoztató előírásai az irányadóak.
8.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékről írt kritikus vagy egyéb véleményekért, amelyek minden esetben a honlap látogatóinak álláspontját tükrözik. A Szolgáltató jogosult a közízlést, a Szolgáltató üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények, kijelentések – saját mérlegelése alapján történő – törlésére.
8.3. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF-t egyoldalúan módosítani, amely módosítás a honlapon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Hatályos: 2024. június 10-től visszavonásig és/vagy módosításig.
**Disclaimer:**
A Szolgáltató által nyújtott online pályázati tanácsadás mesterséges intelligencia alapú. Tapasztalataink szerint az AI által nyújtott tanácsok pontosabbak lehetnek a legtöbb humán pályázati tanácsadónál. Azonban javasoljuk, hogy az ügyfélszolgálatot mindenképpen kérdezze meg, mielőtt beadja a pályázatot. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az AI által adott tanácsok alapján beadott pályázatok sikeréért vagy kudarcáért.
**Copyright © 2024 Science Consulting Group Kft.**
Általános szerződési feltételek | Adatvédelmi tájékoztató
Az ÁSZF-et nem szokták elolvasni, ezért rövidítve, címszavakban írunk pár mondatot arról, hogy mit tartalmaz:
- A szolgáltatást részint AI, részint kollégáink és alvállalkozóink nyújtják.
- Az AI betanításához letiltottuk az Internet böngészését, kizárólag általunk betanított anyagokat, illetve a webről a pályázathoz kapcsolódó anyagokat látja csak.
- A Mesterséges Intelligencia lényege, hogy saját gondolatokat hoz, ezért nem tudunk felelősséget vállalni a tanácsaiért
- Tapasztalatunk szerint a legtöbb pályázati tanácsadónál pontosabb pályázati tanácsot ad az AI
- Kizárunk minden anyagi felelősséget a honlap bármilyen használatával kapcsolatban.