Kérdése van? Hívjon minket! +36703120413

Tanácsadói AI

AI tanácsadó a cégnél

 

“Hogy állítsam össze a kiszállított, lapraszerelt bútort? Nem szeretnék 25 perces videót megnézni róla”

“Mit tegyek, ha az ügyfél azt mondja, hogy túl sós a leves, amit kiszállítottunk?”

“Könyvelőként ugyanazokat az információkat mondom el minden újonnan alakuló egyéni vállalkozás esetén, nem lehet ezeket valahogy automatizálni”

Hányszor tapasztaltuk már azt, hogy ügyfeleink vagy (cégünknél most kezdő) kollégáink egyszerűbb vagy összetett tudásanyagról kérdeznek, amire a válaszadás időrabló, elveszi más feladattól a fókuszt, azonban a kollégák betanítása vagy az ügyfélkapcsolat megtartása miatt válaszolni kell erre…

Erre kínálunk megoldást egy betanított, több adatbázissal összekötött chatbot alkalmazásával!

Egy AI tanácsadó számtalan folyamatban részt vehet, lehet külsős partnereink számára megosztani céges tudásanyagunkat, azonban hatékony lehet kollégáink számára is az, ha egy olyan virtuális kollégától kérdeznek, mindent tud a cégről és a folyamatokról.

Az általunk kínált modell a legmodernebb chatbase motor és a ChatGPT-4 technológia segítségével támogatja a vállalatok belső kommunikációját és ügyfélszolgálatát. A chatbotot olyan cégek számára fejlesztettük, akik szeretnék optimalizálni a belső tájékoztatást és egyszerűsíteni az ügyfélszolgálati folyamatokat.

A chatbot három alapvető komponensből áll: 

  • egyrészt az előre betanított tudásanyagból, amely az adott vállalat igényeire szabva biztosítja a pontos és releváns válaszokat, ez a tudásanyag lehet több, folyamatosan változó adatbázis is, az adatbázisokat a nyelvi modellhez speciális, az adatbázis jellegéhez igazodó megoldással kapcsoljuk,
  • másrészt pedig a dinamikus kérdésfeltevő funkcióból, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználó további kérdéseket kapjon, ha nem megfelelő információt adott meg. Ezáltal minimalizálható a hibás válaszadás, és biztosítható a magas szintű felhasználói élmény,
  • harmadrészt elkészítünk egy olyan interfész megoldást, amit igény szerint csak kollégái vagy meghatározott ügyfélkör érhet el, megfelelően strukturált adatbevitellel.

A chatbot megoldás a így jelszóval védett online felületre kerül, ezzel biztosítjuk, hogy az adatvédelmi követelmények teljesüljenek, és elkerülhető legyen, hogy illetéktelen személyek hozzáférjenek a vállalat tanácsadó chatbotjához. A chatbot a legújabb AI technológiákat használja, beleértve az összes ChatGPT (összes modell), Gemini (1, Gemini 1.5 Pro, Gemini 1.5 Flash) és Claude AI (3.5 Sonnet, Claude 3 Opus, Claude 3 Haiku) rendszereket, így a felhasználók számára a lehető legszélesebb körű és legpontosabb válaszokat tudja biztosítani.

A pontos paraméterezés nagyjából 3 hónapot vesz igénybe, azonban ettől eltérés tapasztható szinte minden esetben az adott feladatkör komplexitása, illetve a mögöttes adatbázis-kezelés kidolgozása alapján.

A chatbot betanítása kiterjedhet a cég bármely területére, például:

  1. A cég története: Az új kollégák bármikor kérdéseket tehetnek fel a vállalat múltjáról, értékeiről vagy működéséről, segítve a gyorsabb integrációjukat.
  2. Számviteli kérdések: Gyakori kérdések, mint például az előlegigénylés módja vagy az elszámolás rendje, könnyen elérhetővé válnak a chatbot segítségével, így a pénzügyi osztály terhelése is csökken.
  3. Szerelőműhely támogatása: Az ügyfelek által gyakran feltett kérdések - például az ékszíj cseréjének szükségessége vagy a kopott gumiabroncsok kockázatai - gyors és pontos megválaszolása lehetséges, ezzel segítve a szervizes munkatársak munkáját és növelve az ügyfél elégedettséget.

Az új chatbotunk nemcsak időt takarít meg, hanem a mindennapi működést is egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi. Vállalkozása számára egy olyan partner lesz, amely minden szükséges információt kéznél tart.

Fontos, hogy jelen megoldásunk elsősorban nem ügyfélszolgálati chatbot. Az ügyfélszolgálati chatbot egy egyszerűbb megoldás, ami egy jól körülhatárolható tudásanyag alapján kommunikál külsős partnerekkel. Jelen megoldásunk egy tanácsadó, aki egyszerre több adatbázis kezelésével dinamikusan változó adatokról ad tanácsot, összetett kérdésekre is tud választ adni, továbbá szükség szerint meghatározott módon egy adatbázisba írja azon pontokat, amelyek a modell további fejlődéséhez, vagy a cég működéséhez elengedhetetlenek.




AI tanácsadó a cégnél szoftverleírás: